så snällasnällasnällasnälla

jaha, då for lovisa hem nyss, eller för ett tag sedan.

När hon kom hit hade jag just duschat efter min träning, men då rog jag på mig lite mer kläder, sen tjatade jag på mamma att hon skulle skjutsa oss till Maxi. Och efter många om och men så gjorde vi en deal. Om jag städade mitt rum och satte i motorvärmarsaldden i bilen så kunde hon skjutsa oss.
Så jag och Lovisa satte fart. Och när vi ändå var igång så tog vi hallen och fixade lite på toan nere också.
Och på tio minuter högst, så var det klart.

Så vi tog oss iväg till Ica, där vi såklart köpte godis... Vad annars?

Men aja, jag har ingenting att skriva om.......
känns bara så förbaskat skönt att vi är lediga imorgon.



nu blir säkert Sannakia arg för att jag tog en bild som hon har tagit..
Men i brist på annat så blir det en sådan tråkig bild. På en is.


Snälla. Ge mig tips på vad jag kan skriva om.
nånting speciellt som skulle vara kul att läsa om?

♥linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0