vi kommer bli tjocka

hoooooooj (eller cykel)
nej, okej dålig början. måste börja om.

Hej!
Idag var det en dåligdålig morgon.
På våran fotbollsträning som började 8 imorse, så var kommunen där och filmade.
Och det ska dom lägga in på deras hemsida. Vilket jag tycker s-u-g-e-r. Ärligt talat. Jag kunde inte slå ett enda pass bra. Eller nånting, åhh, jag känner en sån stor press på mig när jag vet att någon filmar. Då går det sjukt dåligt.
Och en till sak som suger är själva fotbollsträningarna på skolan. Eller okej dom suger inte. Men det är inte kul, eftersom spelet blir så konstigt, ett helt annorlunda spel än vad jag är van vid på mina vanliga träningar. Och jag gör SÅ många misstag med skolan. Men en sak som är positiv är att man förbättras som enskild spelare. Man får hjälp med sånt som man kanske inte får hjälp med annars.

okej, nu vet jag inte riktigt vad jag har skrivit, men har så mycket i mig, så jag bara skriver av farten.


En sanning.
Jag och Matilda kommer att bli tjocka.
Alltså med tanke på vad vi äter.
SHIT.

våra favoriter:

Ben & Jerrys
Subway
Ananaspaj
kaffekakor
Friskomål på max
Magnum strawberry white
squisse candy sour


Inte de nyttigaste sakerna...
så när ni ser två bollar komma rullande på stan,
är det nog bara vi.



ojojoj, vad duktig jag är på paint.
haha....

♥linnea



Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHHA du har töp rätt och de vet jag

jag är den blåa :D :D :D

2009-03-31 @ 18:14:47
Postat av: nina

assnyggs gubbar.. eller assnygga linna och matilda ihhihihi :)

2009-03-31 @ 19:07:23
URL: http://fannynina.blogg.se/
Postat av: nina

assnyggs gubbar.. eller assnygga linna och matilda ihhihihi :)

2009-03-31 @ 19:07:28
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0