tisdag 24/3 (9 månader kvar till jul)

Hjälp
Det spökar.
Alltså seriöst. Det där var hemskt.
Jag satt vid datorn och min syrra på en säng bredvid.
Då började ett papper röra på sig. Alltså ganska mycket.
Det såg ut som om någon verkligem ryckte i det. Men det blåste inte heller, så vad kan de ha varit?
Då fick jag ett dampryck och tog tag i papperet och knövlade ihop det.
Sen efter ett litet tag så såg det ut som om någon drog i en sladd där bredvid. Alltså på samma ställe som förr.
Jag tror jag inte vill sova ensam inatt.

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

En bra sak är att fanny ska fixa våran design!!!
Alltså så himla snäll hon är.  ♥

Idag efter skolan for jag och filippa på gitarr med våra följesslagare mathilda och nina.
Men då var Lena inte där så det var ingen gitarr.
Istället så stannade vi och tog kort och gjorde filmer. Och jag förstörde hela tiden för jag kunde inte hålla mig för skratt. När vi hade varit där i typ en timme så for jag och nina till nina. Och de andra stack på träning.
Hemma hos nina spelade vi kort sen åkte vi in till stan och nina skulle köpa nya fotbollsskor. Det vart ett par klassiska.
Sedan for vi hem till Nina och ringde och sökte praoplatser.
Eftersom vi har prao vecka 19.
 
Har någon nån idé var man kan vara?

♣Linnea

Kommentarer
Postat av: Humlan

Hur har du det med fotbollsskor?

2009-03-24 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0