Hjälp oss!

Hej
Nu sitter både jag och Lovisa framför datorn och skriver. Det är nog första gången sedan vi gjorde den här bloggen. 
Hela helgen har jag varit med Lovisa. Eller i fredags for vi och kollade på en hockeymatch på ladan, och sedan for vi till bergsbyn och grillade. Och vid halv tolv for vi hem. På lördagen träffades vi ganska tidigt, vid åtta. Eftersom vi hade match. Och den gick ju som sagt bra. Sedan var det en liten paus då vi inte var med varandra, efter matchen till klockan fem då vi skulle till norrhammar för att sälja lotter och uppträda med fotbollslaget för våra föräldrar med deras alla gäster. Det var grymt roligt. Mitt i den sista låten smög jag och Lovisa ner från scenen för att vi skulle hinna med våran buss. På kvällen var vi med kalle och marcus, men vi gjorde inte särskilt mycket. När dom for hem vid tio så såg vi en film, sedan fikade vi torrmacker. När allt var uppätet började vi kika lite på American pie som gick på tv. Men då somnade jag, så vi gick upp och lade oss i Lovisas mamma och pappas säng. Men då vart vi lite piggare så vi låg och pratade ett tag. Efter det somnade vi.

Klockan halv 7 imorse vaknade jag och då kollade jag om lovisa var vaken, och det var hon, men vi brydde oss inte om varandra, så vi somnade om. Vi vaknade klockan 8 istället. Då låg vi och pratade ganska länge, för vi ville inte gå ner eftersom Lovisas brorsa var nere, och vi ville inte vara med han. När han hade stuckit på träning gick vi ner och stekte pannkaka. Till det åt vi jordgubbssylt och drack milko. vilken frukost! 
Vi fortsatte våran slappardag med att se en film. 
Sedan klädde vi på oss och kom på att vi kunde ta kort för att göra en ny bloggdesign. Så då traskade vi ut till skogen, men där blev bilderna fruktansvärda. Så vi gick in till mig och tog kort istället. Dom vart...fina...  

När magen började kurra igen gick vi ner till pizzerian och köpte en vesuvio och delade på den. Mätta och ännu inte belåtna gick vi till kiosken och köpte godis. Efter det forvi hem till Lovisa och pluggade. Sedan har vi inte gjort så mycket mer. 

Och nu till en viktig sak!! 
Är det någon av er somn skulle kunna tänka er att hjälpa oss med en ny bloggdesign?
För vi var inte så bra på det...

Här och nu slänger vi upp en bild från idag...

VILKEN SMILEYS... japp. 

♥linnea och lovisa
  

Kommentarer
Postat av: j

kanske får se :)

2009-03-23 @ 19:43:50
Postat av: Anonym

Finna tjejer där :P

2009-03-24 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0