många dagar borta

hej jag heter linnea och jag är typ dålig på att uppdatera.
men jag har en anledning...
det är ju nämligen så att jag och lovisa och massa andra har varit på lägergården munkviken på konfa.
Det har varit kul och jag har lärt känna några nya.
mycket sång har det varit.

speciellt en låt som sätter sig på huvudet:
"vilket besvär att stå i grönsaksaffär
man vet aldrig när en lök blir kär"


på lördagkvällen satt vi några stycken ungdomar tillsammans med ungdomsledarna på övervåningen och sjöng den sången i "kanon" . Det vart väldigt fint...

Nånting som vi också har gjort mycket av är att äta. Känns som vi åt heeeela tiden.
man var liksom aldrig hungrig.
Den bästra måltiden var frukosten. Det var nästan som en hotellfrukost med olika bröd, varm choklad, fil, gröt, ägg, juice osv.

Trodde det skulle vara mycket tråkigare än det var.
så det känns ju bra.

lovisa
tog några bilder på mig lovisa och filippa där ute.
fast alla var typ nyvakna och så. menmen.




okej, sista bilden var lite suddig...
men det var allt. hejdå.

Kommentarer
Postat av: j

fina bilder:)

2009-03-15 @ 17:01:53
Postat av: å

Haha Låten ÄGER <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-15 @ 17:31:09
Postat av: Anonym

Exakt fina bilder :]

2009-03-15 @ 17:48:24
Postat av: juulan

vilka fina bilder!!

svar: hahah ja, den sitter lite för mycket på hjärnan!

2009-03-15 @ 18:40:37
URL: http://juulan.se
Postat av: fanny

asså ni är så söta:)

2009-03-16 @ 19:29:05
URL: http://fannynina.blogg.se/
Postat av: juulan

svar: haha kung:)

nu är det nästan lite jobbigt att dela på gruppen. Ni måste ju nästan följa med till stockholm:D

jag skulle ju ha eran grupp först men jag och benjamin bytte!

2009-03-17 @ 14:47:51
URL: http://juulan.se
Postat av: Nisse

extremt skön låt!

2009-03-20 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0