10 mars

Alltså snälla du...
kan du inte bara förstå?
såhär är det och du kan inte ändra på det genom nånting.
även om du nu inte kan vara lycklig...lägg inte de på mina axlar?
det är jobbigt att se när du skriver sådär.
det är som det är nu.
du har haft dina chanser.
tack.
Hoppas nu att den här personen läser detta och inser att det handlar om henne.


Till någonting annat.
Idag har jag gått i skola...som vanligt på en tisdag.
Första lektionen hade vi fotboll, men jag var bara med den första timmen, eftersom jag hade skavsår.
Sedan hade vi SO. DÅ gick vi igenom lite om varför svenskarna stack till amerika på 1800-talet.
(även några finfina bilder togs)
söt fillys.
Sedan lunch-fiskgratäng. Faktiskt ätbart enligt mig.
Efter våran lunchrast hade vi svenska, då skrev vi på nomaden (bärbara datorer).
Sensensen hade vi matte. Det enda jag och nina gjorde, förutom 2 uppgifter var att äta söta mandlar. Mycket kul kan man ha med dom...

sen fanns det då en bild till, men den tänker jag inte lägga upp. Det är nästan så man börjar må illa av den.. Så nej inte den.
Efter mandel-matten hade vi NO då "såg" vi film...

lägg märke till Chrille i bakgrunden ^
Sista lektionen hade vi HK , då bakade jag bullar... ENSAM. Vart kanske inte världsgodast men jag fick mycke beröm av min lärare.
vaniljbulle gånger 9

När bullarna var klara skyndade jag och filippa oss upp till freja där vi hade gitarr med venessa.
De gick sådär.

Nyss har jag vare och handlat med mamma.
Nu ska jag äta.

kram Linnea

Kommentarer
Postat av: nina

ååå, vaniljbullar är gott, fast matildas bullar var jättegoda också!



andra bildem var ju inte den finaste.. haahhahaha



2009-03-10 @ 21:49:12
Postat av: Anonym

Fin dubbelhaka :D

2009-03-15 @ 17:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0