tr3dje mars

god(morgon)
idag vaknade jag vid elva, men låg och såg tv och var inne på msn på mobilen till kanske halv ett-ett. Sedan fick jag ett sug. På att göra chokladbollar. Eller negerbollar, om man får säga så? Fast jag fick inte sug efter att göra  dom, men efter att äta dom. Så jag gick upp till köket och började pyssla  med det. Nu är dom klara, men jag "hedde" in dom i kylen så dom ska bli lite bättre i konsistensen.

Idag har jag inga planer...
Ska ta en dusch nu, sen äta...choklad/negerbollarna...Sen får vi se vad som händer.


update. Jag tror jag tar godsakerna före duschen.


Milla tar skydd från min blåst.

/linnea

Kommentarer
Postat av: Sanna

fast där ljög du ju. Du ville ju göra sockerkaka!;)

2009-03-03 @ 13:47:03
URL: http://sannakiandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0