sista dagen på veckan

Nu är veckan över för att vi är ju lediga imorn, och det känns jätteskönt. Det har ju som varit en härlig dag, vi hade först 
So och då hade jag muntligt prov, det var ju som svåra frågor,
No och då kollade vi genom våra omdömen, och jag är nöjd
HK bakade pizza och sen var det pizza till lunch också
Språk då hade förhör
Idrott då lekte vi en lek, sen hade vi beptest, men jag var inte med, för jag är förkyld

Ikväll ska jag vara med Linnea och vi vet inte vad vi ska göra, så om ni har några förslag

två inlägg på samma dag :] är det olikt mig eller



♥lovisa


Kommentarer
Postat av: juulan

svar: åh tack vad glad jag blir! Det är meningen att röra mina läsare. Men åh att jag har lyckats. Wihoooo!:D

2009-03-26 @ 16:11:50
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0