rubrik

åh, jag får damp, nu har min bror tagit över datorn hela veckan för att han är sen med att göra sin so uppgift, och då finns det inte en ända sekund över till någon annan, men nu fick jag tio minuter, och då hinner jag skriva ett inlägg här.

Idag har jag varit på stan, andra dagen i rad, och letat en jacka, idag så köpte jag en skinnjacka på hm, en mörkbrun, Det var ju som också meningen att jag skulle köpa skor, men det fanns aldrig i rätt storlek eller så var dom för dyra, jag hittade drömskorna på euro sko men dom kostade 800 och jag känner att jag inte har råd med något sånt.




det blev ingen bild ;) eller jo för er som hann se

Vi var med klassen på tecknobalder idag, det var jätteskönt, för då hade vi bara 3 lektioner och en av dom såg vi film och en till av dom så hade vi kennet,

♥lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0