lovisa skriver

Nu har jag entligen fått tag på en dator, jag sitter med Sara jobbdator, utan att hon vet något. Men det går nog bra, för det gör det oftast. Asså  jag har det så bra här nere, och det känns jobbigt att lämna detta, för jag åker ju hem på torsdagmorgon. Att lämna Sara, Johan, Irma och Anton kommer vara INTE KUL. Det är som min andra familj, jag bara går in och tar fika och sånt som man känner att man kan göra hemma. Det som blir tråkigast är att åka ifrån en av mina bästa vänner, linus. Jag hatar att säga hejdå till honom. Jag saknar han jätte mycket när jag är hemma, det finns ingen som han.

Men det ska bli kul att få komma hem och träffa kompisar men innan jag kommer till skellefteå så måste jag till fjällen, med familjen och Andreas 5 kompisar som också ska vara i fjällen med oss, det känns lite jobbigt, så jag ska fråga om jag inte får åka hem istället och bara ta det lugnt, men vi får se om jag får.


Det kanske inte är så svart att lista ut vad jag gjorde ikväll, som vanligt var jag med linus och han satt med min mobil och busade, jag blev inte riktigt så glad,  men det var rätt kul. Jag råkade också slå fel pin-kod tre gånger, så jag var tvungen att skaffa fram min puk-kod, men det fixade jag så nu funkar den, hihih. Men nu ska jag ta och böraj göra mig i ordning för natten, jag ska försöka skriva, ses.....

kan inte lägga in bilder nu men jag gör det när jag kommer hem.

♥lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0