lovas cup

imorse när jag vaknade så kände jag att det låg nåt på min kudde.
Och när jag kände efter så kände jag att det var en hand och en arm.
Och när jag tittade såg jag att det var MIN arm...
Men jag hade tappat känseln i den armen så jag var tvungen att lyfta bort den från kudden.
och tillslut fick jag tillbaka den.
Det är lite äckligt när det blir så

menmen
.

Idag ska jag fara och kolla på när min lillasyster har cup i ursviken.
Hon går i förskolan men spelar med ettor och tvåor.
Och i nåt lag är det tillochmed treor dom ska möta.
Och Lova är ju direkt inte stor.
Men det ska nog gå bra :)

ett ord som jag använder för mycket är "men"
ska försöka dra ner på det.
haha.



lova & farbror ola.

♥linnea

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilket fint foto!

2009-03-28 @ 11:18:26
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0