LÖRDAG

Idag har jag spelat två matcher, en innebandy och en fotboll,

Vi mötte blommorna i fotboll och vann med 5-0, det kändes bra att vinna första, sen var det den sisa seriematchen i innebandy, vi mötte hammarängen 94 och vann med 4-1 jag gjorde ett mål, haha jag är typ nöjd för jag har inte gjort mål på länge. Så nu ska jag gå och duscha och göra mig klar för dagen, jag tror jag ska dricka ganska mycket idag för jag har jätte ont i huvet. Senare på kvällen ska jag och massa andra göra en överraskning, men det är hemligt, sen kanske jag ska vara med gullet, alltså linnea <3 


Det känns som det snart är sommar, och det är det bästa som finns.

man kan ju ringa mig om man känner för det♥






♥lovisa


Kommentarer
Postat av: linnea

BYT BILD, vilken skabb!!!!!!

2009-03-21 @ 14:21:35
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0