linnea som vanligt

mu
idag har jag varit på stan med carpis. ja. Så därför måste jag skriva som henne. ja. Det betyder att jag lägger till ett ja efter varje mening. ja. Fast nu sa hon att jag inte skulle skriva efter VARJE mening, så. okej.
Men på stan köpte jag ett par skor. Dom är vita och rosa, eller med rosa sömmar :O  egentligen kostade dom 700 men jag fick dom för 200... OOOO... ;)
De var bra kämpat.
Klockan 20 i fem tog vi bussen hem. (DET RIMMAR) 
Sedan har vi ätit och spelaat mario-cart. Vilket är mitt favoritspel ;)!!!!!
Juste. På subway åt vi också. De gör vi typ varenda gång vi är på stan...igår också... MEN det är gott.

Nu hämtade matilda en glass åt mig. Hallon. Gött.

ojojoj, nu känner jag att jag har varit med matilda för mycket så jag till och med har börjat skriva som henne. ja.

Så därför lägger jag upp en ny bild på oss två.


4 dagar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0