hmm,

Det har varit en rätt trött dag, för jag kunde som inte sova natten till denna dag. Jag var först jättetrött efter matchen, men då skulle jag tvår in på datorn och göra något. Efter det var all sömn som bortblåst, då kunde jag inte somna på jätte länge, vad var kl kanske 1 eller nått, och jag som skulle sova tidigt. Först såg jag tv, men det blev jobbigt efter ett tag, sen läsa jag, men det var jobbigt att göra det också. Det var ju som jätte varmt i mitt rum då öppnade jag dörren. Då blev det jättekallt. hahhah vad vill jag , jag hoppas att jag kan sova inatt.

Idag så städade vi hela förmiddagen, och det var jättehärligt för jag var som lite trött efter natten. Efter skolan så hade jag träning. Asså kan det g sämre, nä jag tror inte det. det var inte kul, ursch.....

Sedan är det en sak till, idag så har mobil nätet dampat, och krångla. Och dum som jag är la ja in pengar på apberget, asså jag fattar inte. Hur dum kan jag va? Det är bara en jobbig sida som ändå suger. Och då när alla säger att man får räkning hem på det, då får man ju damp, sånt kan dom inte göra. Jag har inte pengar så att det räcker till det, så jag hoppas att jag inte får det. Men varför stänger inte telia och halebop ner sitt nät så dom kan laga det snabbt, istället för allt detta tjafs. För då kan ingen ringa och då blir det inga räkningar. Nu får de stå för detta. Och om det nu krånglar med allt, så får dom väl skylla sig själv att dom inte har kontroll på detta mobilnät. Det är dåligt av dom!!!!!!!!!  Sedan tycker jag jättesynd om alla som blivit av med mycke pengar, som måste betala, om det nu är så.   Jag har som lärt mig att man inte ska göra såt här. Man lär sig av sina misstag, så jag håller tummarna, för jag skulle behöva de där extra pengarna just nu.


                                                     





♥lovisa

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0