hihhihi vi vann

åh, det var sista matchen för hela säsongen , det känns inte så kul. Men vi vann nu denna dm final. Båda lagen vann, 95 och 94. Det blev 3-2 och jag gjorde ett mål :] och sen var det sanna och en lovisaf, hihih dom blev lite ägda för dom trodde som att dom skulle vinna, men det gjorde dom inte. Pappa tyckte dom var bättre, med men måste ju få in bollen , och det var ju som vi bättre på. Och det var mycket folk där som hejade på oss, asså så kul det var. Men nu är jag jätte trött och jag vill bara gå och lägga mig.



lite söta bilder från idag ;)



 

hihii sött lag

♥lovisa

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: haha men sluta, säg inte sådär. Ni är ju två ursöta flickor. Klart ni kan komma vidare. Lycka till!:)

2009-03-30 @ 07:57:12
URL: http://juulan.se
Postat av: klaraa

VI VANN !!! :) <3<3

2009-04-05 @ 09:48:22
URL: http://klaraahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0