hemska

varför skriver aldrig lovisa? :(

gulliga

orkar inte skriva mer nu,

kram linnea:)

Kommentarer
Postat av: j

HAHA YOOO Cooling i mitten :P Cya in the summer :)

2009-03-18 @ 15:15:19
Postat av: juulan

svar: haha jag bytte för att jag trodde det bara skulle vara en massa himla tap på munkvikskonfan men jag hade ju fel. Det brukar nämligen vara så. Men jag hade så fel. Ni hade en skithärlig grupp. Sedan ville jag hellre till stockholm. Jag menar, vem vill inte gå och shoppa på stan i stockholm och få betalt för det? Det tackar jag inte nej till! Men jag måste säga att jag är avundsjuk på er som har martin som ledare. Han är bästbästbäst!!



svar: haha tackar!!

2009-03-18 @ 16:00:39
URL: http://juulan.se
Postat av: juulan

svar: haha jag förstår vad du menar. Du ska ta vara på fotbollen så länge du gillar den. Blev nämligen väldigt less på fotbollen i mitten av åttan. Sedan gick det upp och ner lite hela tiden. men i stort sätt har jag hatat det sedan dess. Och det är så tråkigt, för det var ju i stort sätt mitt liv förr!



Ni kommer nog få det underbart!! Fast vad ni ska göra i munkviken en hel vecka förstår jag inte?(A) en helg där är ju typ lång tid!



hihi tackar. puss

2009-03-18 @ 19:03:45
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0