GLAD GLAD GLAD JAJAJJAJAJAJA

Just nu är jag jätte glad, jag vet inte riktigt varför med ja, det kan vara att jag har städat mitt rum jättefint,
och sen är det ju bara en dag kvar av veckan, så det är ju som jätteskönt. Fast då är det ju munkviken, ja alla får smsa mig hela helgen, jag har som dömmt det innan att det ska vara tråkigt, men jag vet ju inte. Det ska bara vara typ tjejer där, så det blir ju inte kul. Men Jag, Lovisa, Filippa och Linnea ska hem tidigare, för att vi har match, mot skellefteå IBS. Det kommer bli spännande.


Jag sitter och nördar en låt :] Too littel too late, hihih jag kan den ju nu , så mycket har jag lyssnat. Men är kul, jag hälpte min syster Johanna att få in låtar på min nya mobil som hon ska låna när hon ska till Eskilstuna på SM i skytte, hahah jag fattar inte riktigt den sporten, men ja.....




Framsidan till boken om mig, asså varför tror jag att jag kan med photoshop, för det kan jag inte..... hahah

Sen kände jag jättemycket för att lägga in en bild på Lovisa, Den är jätte fin <3<3<3 hahhahah det ser ut som en kill bild, asså tagen under i från ;)






SIST MEN INTE MINST KOLLA PÅ DETTA     KLICKA HÄR!!!!!!   



♥LOVISA


Kommentarer
Postat av: sandra

nicenice:)

2009-03-15 @ 15:48:16
URL: http://sandraalundgren.blogg.se/
Postat av: johanna

har du ritat den där uppe där det står boken om mig ? :O

2009-03-15 @ 16:59:22
URL: http://lilljoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0