fredagkväll, en snabb

Nu måste jag skynda mig, imorn har jag mach  på konstgräset, kl typ 8,, Det känns lite jobbigt att stiga upp till det. Men det går nog bra, så därför ska jag skynda mig i säng nu.

Men jag vill berätta om kvällen, efter skolan så hade jag innebandyträning, och sen efter den så ringde jag till linne och sa att hon kulle börja gå till mig. Vi skulle på ladan, Kalle spelade match, och några andra i aik - 95, 

Men Emil och Nils hade kämpat att komma på pan för att vara med oss, men vi ville ju inte dit, så då var vi med dom hela kvällen grillade ist, men sen var dom tvungen att åka hem, men det var kul. Hoppas  att det går att göra om.




♥puss och kramar lovisa

Kommentarer
Postat av: knocke

Jasså ;) ?

2009-03-21 @ 00:17:02
Postat av: rapparn

självklart emil ;D

2009-03-21 @ 14:22:28
Postat av: linnea

mysigast blev det efter dom hade farit (A)

haha nej, men det var som då de blev mysigt.

Annars var det bara kul :)

För att sitta och kolla in i elden och lyssna på musik var skönt :)

2009-03-21 @ 15:20:23
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/
Postat av: knocke

haha ;)

2009-03-22 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0