dela med sig av det roliga

Här kommer lite bilder som nu har varit under perioden jag har varit borta.



Från frilufsdagen när vi var på Erikslid.





Det var lite långtråkigt ibland, men det var rätt kul iallafall. Vi som hade kämpat att ta med marasser att åka på. Vi hade då tur med vädret, ooch det var jätte härligt ute den dagen.




Åh varför tar jag kort när jag ska åka flyg, hhahahah jag gör det varenda gång :]



gulliga kusiner  <3       



Sen är jag lite sur på Linus som tog bort alla fina kort på han, annars skulle jag lägga ut.



Det blev mycket lek, men det är kul :) :) :) :)

  Nytränat , ahahhahahhahah men söta som vi alltid är ska vi ta ett kort då också..... kolla inte på det



Det var som allt som har hänt mig under lovet, eller jag var i fjällen också , men där finns det inget att visa något.


♥ kram lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0