årets första

idag så åt jag min första glass, alltså mjukglass. Från bergsbykiosken, det var gott men det var kallt. Jag var med Lovisa och efter vi köpt glass så gick vi in till henne, eftersom båda vi är lite förylda så skulle vi envisas om att dricka te, asså finns det nått värre? Det är inte gott, jag kanske drack några skedar, sen gick det inte mer.

Imorgon så harjag ju dm final i innebandy och jag är jättepirrig, vi ska möta umeå ik, sist när vi mötte dom så gjorde jag 2 mål och en assist :] haha men det kommer jag inte göra imorn ,

Kom och kolla imorn, det är matcher hela dagen,

10.00 P 96 Skellefteå IBS - IBK Dalen

11.15 F 96 Hammarängen IBIF - IBK Dalen

12.30 P 95 Skellefteå IBS/Morön - Röbäcks IF

13.45 F 95 Clemensnäs IF - Röbäcks IF

15.00 P 94 Skellefteå Innebandy IF Falken - Umeå City IBK

16.15 F 94 Clemensnäs IF - Umeå IK


sist kanske en liten bild





ikväll ska jag på folkets hus och sälja fika till gamlingar som dansar ;)

♥lovisa

Kommentarer
Postat av: majsbajas

SÖTNOS LOVISA

2009-03-28 @ 17:35:11
Postat av: Erik

Riktigt fin bild :]

2009-03-29 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0