andra marsss

ojojojojojojoj så dålig jag har varit på att skriva...
har väl egentligen ingenting att skylla på, förutom att jag sov hos matilda inatt.
Vi gjorde inte så mycket... matilda satt vid datorn och jag såg vänner med hennes lillasyster ;)
Sen tog vi vackravackra bilder...


yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Imorse vaknade vi klockan nio (för vi hade ställt väckarn) då steg vi upp och gjorde oss klara. Sen
GICK vi in till stan från längst bort på sunnanå. Det tog ca 25 minuter. När vi kom fram gick vi på HM ett tag, tills bussen kom. Då åkte vi till tältet där vi såg på fotboll.
När vi sett ca 4 matcher samt varit på ica och köpt godis, så tog vi bussen hem igen.
När vi var hemma kom Matilda på att hon skulle rita en tavla. Då sa jag att hon skulle rita en åt mig. Och motivet ska vara jag & hon. HaHA, det blir säkert läckerT ;) Kan lägga in resultatet när den är färdig. Och juste, vi tog massa bilder på oss så hon har nånting att rita av. Med massa menar jag MASSA. haha.

Jag kan lägga upp några till bilder sen, när matilda har kommit hem så hon kan skicka dom till mig.

Haaaaaaaaaaaaaaade / Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0