30 mars

hemkommen från träning & skola
idag på förmiddagen hade vi städdag på skolan. Då städar man. Ganska logiskt faktiskt.

Jag och nina passade på att städa på våran svenska också. För vi orkade inte jobba. Så fram med skurhinken och skrubbsvamparna igen.

På rasterna gjorde jag, nina och matilda filmer. Och dom var väldigt fina.

okej...vad mer?

Idag var det gratis att ringa och smsa osv. För jag tror det var nåt fel på nätverket. Men det ägde. Så då kunde man få lite extra pengar på apberget också. Bara kul för att... att det är kul! :D
hihi

Efter skolan hade vi träning. På norvalla, halv fyra till halv fem. Jättekul!!!

Men nu ska jag skynda mig och duscha och så.
För ska vara med matilda & moa.



sannakia & jag

pussar ♥ linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0