27/3

idag var jag på stan.
Och som vanligt så tjockade jag och Matilda oss...
Vi åt på subwaay och köpte B&J.
Vi är big fan of AMERICA.

skojja, bara av maten.

Nu ligger matilda och sover i mitt rum...
hon hade tydligen bara sovit en och en halv timme inatt.

nu känner jag att det ska bli mummsigt med glass i stora lass ikväll.
dagens smaker: Cookie dough & Phish food.


Det här kommer typ bli en mat-blogg.
nej.

Men i fredags hade jag Nina, Lina och Filippa mattävling på skolan.
Och den hät gången var det pizza.
Jag åt:
4 stora pizzabitar
7 glas mjölk
pizzasallad

SÅ känns inte som om jag ska äta pizza på länge... Eller iallfall inte panpizza. Usch.
haha, vad vill jag mat?

aja, nu ska jag se om jag kan få lite liv ur matilda. (som tror att jag fortfarande ligger bakom henne)
eller fick en bättre idé - när jag väcker henne ska jag låtsas att klockan är vid sju. då får jag se hennes reaktion.


puss
♥linnea

Kommentarer
Postat av: nina

jaha ?!?

jag var också med i tävlingen !!!!!!!!!!

2009-03-29 @ 00:44:04
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0