23/3 -

En slapparkväll ligger framför mig.
Matilda befinner sig just nu på bussen. Egentligen var de tänkt att hon skulle ta bussen för en timme sedan, men när hon hade kutat till stan från sunnanå på 13 minuter så hade bussen redan gått. Så då tog jag mammas telefon och ringde upp. Och sedan dess har vi pratat. Först gick Matilda på Candys och köpte en godistub åt mig, sedan sprang hon upp till toan, och där vet jag inte riktigt vad hon gjorde, hon kanske inte berättade i detalj. När hon hade varit klart där uppe så gick hon till Ica för att spendera resten av tiden. Från början tänkte hon köpa mer godis, men då fick hon syn på Ben&Jerrys, så hon struntade i godiset. Men hon kunde ju ändå inte köpa glassen på direkten så då köpte hon en kola-bulle i väntan. SEN blev klockan halv och då gick hon in på ica igen och köpte glassen. En half baked & en baked alaska. Ser fram emot det.
Nu säger hon att hon är på frejabusshållplatsen

ÅHHHH, det är måndag idag, vi trodde det var tisdag :(:(:(

Men nu så är Matilda vid moröskolan - och där var det någon som skulle på.

HAha, men det är nog inte så intressant att läsa om Matildas bussresa, så jag avslutar med en bild.



♥linnea


Kommentarer
Postat av: Humlan

Ben&Jerrys äger!

2009-03-23 @ 23:15:24
Postat av: Anonym

godmorgon!

sv. jaa, visst är dom :) ha en bra dag!

2009-03-24 @ 07:18:07
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0