18 mars

Weeee, jag har varit och tränat min franska läxa hos linnea för ett tag, jag fattar inte hur hon lär sig allt så snabbt, jag tror det är jag som bara är helt knas. Jag tror jag måste göra den igen senare ikväll. Men det går nog bra, det är jätte mycket just nu. Eller det är det nästan jämnt. Jag måste stressa igenom allt och allting som har varit kul har nu blivit måsten, det är jätte jobbigt...



Men något som är kul är att vi har fotbollsmatch på norvalla på lördag, kl 9  kom och kolla ;) Kolla på laget, men om ni råkar ta er en lite titt påå mig kommer ni gå hem , så man får passsa sig.



varför vill jag lägga in den igen....             jo för linnea och filippa är så fina.



                                      känner du det inte, men du blir annorlunda...


♥kram lovisa

                                    


Kommentarer
Postat av: Anonym

du med.

2009-03-18 @ 22:48:27
Postat av: Anonym

du är åxoo fin

2009-03-19 @ 14:26:37
Postat av: Anonym

Ja, du är också jättefin

2009-03-19 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0