ojojojoojoj

Nu var det länge sen sist, men och. Jag sitter nu och skriver, fast jag egentligen skulle behöva städa undan i källaren, men det får jag göra sen. Det ser för hemskt ut där nere, för vi var där igår och inatt sov jag och Linnea där. Men jag har inte tid att städa nu för nu är killarna på väg, allstå jag tror det är Jacob, Nils och Johan. Vi ska grilla ikväll, sen ska Linnea och Kalle också vara med.

Jag har just varit och tränat, det märks att jag inte har gjorde det på länge, jag orkar typ inte ens springa en meter, och då är det allvarligt. Vi ska ju till Gothia snart, och då måste jag få upp konditionen lite. Jag sitter och lyssnar på musik från en jättebra hemsida, tobbeno1 testa den, för det kinga.

Men nu måste jag gå och plocka lite från mitt rum, annars så blir det så pinsamt när alla kommer.



NYCYKELN ;)

pusslovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

eehm, testat Spotify? 10000000x bättre än sidan ;)

2009-06-22 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0