yes

Idag har jag haft en jätteskön dag, jag kan fortfanade på mig pyamas, och kl är snart halv 5. Det är inte normalt, men jag tänktegå och duscha när kl var ett, men då började jag laga mat och sedan kom jag på att jag ville göra isglass, så ja gjorde ju det också. Jag hämtade in 32 jordgubbar från jordgubbslandet och två stora rabarber och även lite smultron.

Först så gjore jagjordgubbsglassar, jag mixade jordgubbarna så de blev en ända röra. Sen la jag till päronsaft och socker. Sedan gjorde jag med rabarber och då mixade jag dom och då var det kvar lite jordgubbar i mixern, så det blev en blandning av rabarber, jordgubbar, päronsaft, smultron och socker. Dom kommer typ bli goda, dom är nu i frysen och håller på att frysa.



hihihi lite frostig frys (A)?

Sedan så fortsatte jag med att hämta in rosor både från trädgården och en bit bort från mig. Det blev också typ fint.



Och nu ska jag gå och duscha snart göra middag.
Sen ikväll ska jag vara med Nils och Alex, så det blir kul.

♥Lovisa

Kommentarer
Postat av: fannynina

fast det var typ 3 dm - 2 dm + 17 cm :)

2009-07-22 @ 18:32:01
URL: http://fannynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0