Grandma

Ursäkta att jag inte har uppdaterat på ett bra tag. Men jag har tillbringat mina senaste dagar och nätter hos farmor på sjungande dalen. Jag, min syrra och min kusin Ellen har hunnit med massa saker.

* Loppis
* Hundvalpar
* Äta
* Göra en tavla
* Badat
* Ätit glass och godis
* Kastat vinbär på varandra
* Gjort en äcklig sallad
* Åkt linbana
* Busat
* Handlat
... men mest av allt har vi rapat.


Nej okej, inte riktigt. Men många rapar har det blivit. Vi har rapat som galningar.  Okej, nu frågar jag mig  en sak. VARFÖR PRATAR JAG OM RAPAR? Nog om det nu!

Kan berätta om våran tavla istället. Hela min släkt är typ konstnärliga och det sitter tavlor som dom har gjort fulla väggarna hos farmor. Då tänkte jag, Ellen och Sanna "Vi vill också vara med på the wall of fame". Så vi började rota i huset efter något att måla på. Tillslut hittade vi en stor rulle med papper. Men då tänkte vi "Det här är alldeles för tunnt" Så då var vi tvugna att leta efter något vi kunde sätta fast papperet på. Vi hittade well-papp.

Efter en stunds försök att sätta ihop papperet med well-pappen, så hade vi klarat det!
okej, kanske inte så häftigt.

Då började vi iallfall måla. Sen när papperet var fyllt med färger. Började vi limma på saker. Legobitar, Fransar, Pusselbitar osv...

När farmor såg tavlan tyckte hon att vi skulle sätta upp den väggen. UPPDRAGET HADE LYCKATS! (fattar egentligen inte varför hon ville sätta upp den men..)

Pinsam bild förövrigt. 

Här kommer en till bild. På hundvalparna.

Ja ja ja   ja ja.
Nu ska vi äta grillat.

kram linnea

Kommentarer
Postat av: elleeeeeeen

Moahahha ja en hel del rapar. :D

Men sjuukt kul har det vart. (y)



Ja ja ja .. Ja ja

2009-07-07 @ 18:01:40
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: ellen

jag tror hon kände sig så illa tvungen att sätta upp den. stackars!

2009-08-20 @ 23:24:24
URL: http://alltjagvillha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0