Jag och min svans

Imorse vaknade jag av att P-A behövde låna mammas gamla hjälm som jag hade lånat till lovisa för ett tag sen. Och den låg nu hemma hos pappa. Så. Jag slet på mig lite kläder och gick med tunga steg genom kvarteret. Jag kunde knappt hålla upp ögonen. Så jag tog en klädnypa från ett tvättställ och satte fast på ögonen. Nä, nu ljög jag. Men jag skulle nog ha behövt dom där klädnyperna.

Hemma hos pappa så letade jag fram hjälmen, och de nytvättade kläderna som jag ska ha med till Gothia. 
Just när jag var klar kom Lova och Milla. "Får vi åka på din moppeeeeee?". Jag, som fortfarande halvsov tittade bara på dom, och dom tittade på mig med sina rådjursögon så jag kunde bara säga.. nej. Men dom tjatade ändå till sig varsin rundtur i bergsbyn.

Och sen så följde min svans med mig hem till mamma. Min svans har två klännigar och blonda huvuden.. Så nu sitter vi här. Eller jag sitter här och dom sitter på en säng en bit bort och försöker sig på att spela gitarr.  Det låter.. ehm..fint?
*klick* nu tog jag kort på Gitarr-Milla.


Och nu ska jag visa för dom var Göteborg ligger.

kram linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0