tksigarT

Idag satt jag och Matilda på banken. Där berättade matilda (kanske lite FÖR högt) om vad hon gjorde igår.
Eller alla andra som pratade satt och viskade, men matilda skrek nästan.
När skärmen visade 445 så gick jag till en bankman som viftade till sig mig till ett bord.
Där hämtade jag ut mitt ID-kort. Mannen sa "Ja, det ser ut som du, är du nöjd?"
Jag svarade, "nja" han sade då "Man kan aldrig vara HELT nöjd"
Jag började då en konversation med honom, som slutade tragiskt. Jag fick gå hem med en snopen Matilda.
Därför att hon var inte beredd på att höra det jag sade.
Hon sade
Du ska få något bättre än en spade, av mig får du nog en GEEEEEEEET.

Okej, tragiskt att jag har så lite att skriva om så att jag får hitta på en historia...

tragiskt inlägg och tragisk bild.
Mycket hände den kvällen....



/linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0