sover en timme, vaken en timme

Om ett tag ska mamma komma och hämta mig och då ska vi fara till Ica.
För att handla mat till tåget.

Jag har inte börjat packa än, men har tvättat hela dagen typ.
Både mörk och ljus tvätt. Både grön och röd tvätt.
Både smutsig och ren tvätt. Nej, nu skojar jag.

Så jag har i stort sätt koll på allt.
Det viktigaste är ID-handlingen.
Och fotbollskläderna.
Resten kan man köpa i värsta fall.
Inte för att ja tror att någon är så dum så man bara tar id-kort och fotbollkläder...
Om det skulle vara nån, så skulle det vara jag.
Tror faktiskt att alla kan hålla med.


dom här två figurerna kommer jag sakna under Gothia.

kram linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0