rubrik

Nu närmar det sig GOTHIA, jag längtar jättemycket och jag ska börja packa efter att jag har skrivit detta inlägg.
Det är så mycket jag måste packa, och sedan så hade vi slut bläck i skrivaren och jag har inte en blekaste aning om hur man byter sånna. Så då satte jag mig ner och skrev allt för hand, och med min fna handstil så ser man exakt vad som står.

Sedan ska jag och Lovisa på stan, och jag ska hämta tapeterna som jag och mamma beställde. Men det kommer bara se kul ut när jag går med tapeter på stan, men och. Lovisa ska sova hos mig inatt eftersom att hennes föreldrar åker till Göteborg idag eller hur det nu var. Snart åker vi, det känns så kul.



COOLGÄNGET, på gungan + en överraskning

KRAMLOVISA <3

Nu får det vara slut på det dåliga vädret, alla vill ha värme!




 



Kommentarer
Postat av: linnea

usch vad äckligt.. Mina revben...

2009-07-10 @ 13:19:42
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0