PEPP

Vet inte om det här blir sista inlägget innan vi åker. Men om det blir det så måste alla hålla tummarna för oss. Och önska oss lycka till. NU ÄR DET NÄRA. Och jag ÄR SÅ PEPP ATT JAG MÅSTE SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER. Nej, det måste jag inte. JOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DET MÅSTE JAG. NU SKA JAG GÅ IGENOM MIN väska en gång till. Då blev jag inte lika peppe längre... Men ÄNDÅ!

okej, nu får ni ursäkta mitt damp. 

Iallfall. Klockan nio ikväll så befinner jag mig nog på klubben, därifrån åker vi tåg till stockholm. Och x2000 därifrån, till Göte Borg. Hoppas han är trevlig. 

Hejdå. Blir nog ingen update där nerifrån. 
massa kramar och pussar från Linnea.
 

Kommentarer
Postat av: julia :]

HAHAHAH,, du linnis ja kan erkänna att Göte Borg var trevlig ;)

2009-07-18 @ 18:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0