mys

Det finns en dag då man kan andas ut, då menar jag fredagsmys..... Sens i moved here all i do is mysa mys (Yes we do)
De e dags för fredagsmys om de e så e det sista jag gör. JA det blir det som gäller nu, det är bara jobba på det. Jag tror att vissa fattar.. att det blir årets reklamfilm.

Idag har jag varit på det 5 stjärniga Byske och badat med Lovisa, hennes syster och hennes mamma. Det var så varm idag när jag vaknade. Och sedan hör jag bara någon komma in, det är Lovisa i moppehjälmen, jag kände nästan inte igen henne. Men hon kom och frågade om jag ville följa, och det ville jag också, jättekul.

Sedan hade vi träning, det var en enkel träning, som var skönt. Jörn och Morön hade match sen och då såg man ju vissa saker. När jag kom hem och hade duschat och allt då var jag med Lovisa och skulle träna lite på en låt, men det orkade vi inte. Det får bli någon annan gång.




kram lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0