Matchen ikväll

gick väl ganska superbra!
Eller okej, kanske inte riktigt för min del, men vi vann ju med 4-0 mot myckle i juniorserien.
Så det är ju bra.

Idag var jag med Kalle, även kallad kinesen, så vi köpte glass och badade i älven.
Sen kom det några jobbiga ungar som skvättade vatten på mig.
Fast okej, dom var kanske inte ungar, dom var ju bara två år yngre..
Första doppet var ganska kul. Vi bestämde oss för att hoppa i utan att tveka.
Men det tog ett tag innan det blev av...
Just innan vi rörde vattnet med tåspetsen så hör jag kalle säga "Herregud" och jag börjar skratta.
Det leder till vatten i halsen. 
Men när jag hade harklat färdigt så såg jag att Karl-a redan var påväg upp igen.
Den fegisen.
Vi hade bestämt att vi skulle vara i, i minst 10 sekunder, men han gav ju upp efter  högst 5.
Så då började jag räkna för att visa hur duktig jag var. Men just när siffran 10 hade sagts så försökte jag ta mig upp på bryggan, och det gick inte så jättebra, så kalle blev tvungen att dra upp mig..
 Men dom andra gångerna vi badade, och t.o.m. simmade mellan två bryggor, så fick jag mig upp själv. BRA GJORT, LINNEA!
tack.

lite jag snodde bilden från apberget, vilken buse jag är.

/linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0