länge sen sist

Det tar sån tid för mig att skriva, jag har ingen ork. Men nu måste jag hitta på nått. Jag måste ut och göra något.

Nu idag har jag bara slappat, och haft det skönt. Jag sitter nu och lyssnar på musik och smsar lite med folk. Sen är jag överlycklig att mitt msn funkar. Det känns så bra. Så nu är jag inne på det, men ingen skriver, men det är kul ändå.

Jag och Lovisa ska fixa Nickes nummer till studion, för vi vill dit och hitta på nått kul. Det är så kul, men då måste vi träna. Vi måste göra det innan skolan börjar och det gör den snart. Jag känner mig inte som en nia jag som inte ens är 15 än....





det var så kul (a)

KRAM EN VISS LOVISA


Kommentarer
Postat av: lovisa

ja,vi får höra med nicke;)

2009-07-28 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0