Kunde inte hålla mig

Är så rastlös att jag var tvungen att sätta mig vid datorn igen. Men jag kan inte sitta still. Mitt ben skakar, och jag känner mig alldeles uppskruvad. Tagga ner, ta ett glas saft och sätta sig på altanen är.. inget för mig just nu. Egentligen har jag inte packat klart. Eller jag hade det. Sen packde jag upp allt igen. Så att jag skulle försäkra mig om att jag hade allt. Och nu tror jag faktiskt att jag har allt. Fast utanför väskan då. Men nu ska dom i.

Jag tror det märks på mitt sätt att skriva att jag är helt uppjagad. Känner att jag bara babblar. Om man nu kan babbla på datorn? När jag läser igenom det jag har skrivit så lässer jag det jättefort. För det är så det känns. Att jag inte kan slappna av. Kom ihåg att ringa och smsa mig! Eller, jo, nej, jo, ja, kanske.  

Nu sitter jag som en säl och klappar händerna också... Vad är det med mig? Måste sluta skriva nu. Väskan kallar på mig......


Jag just nu.
Mina skillz i paint.

LINNEA ANDERSSON

Kommentarer
Postat av: ellen

Svar: Jag gööörrr så gott det går , nästan.



Saknar eeeeeerrrr

2009-07-13 @ 19:40:38
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: ellen

Svar: HAHAHAH ! men alla gillar dina ben :D

2009-07-13 @ 20:15:48
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: Peter....farbror....typ

Väääääldigt likt självporträtt :)

2009-07-13 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0