inte skjuta på allt

Rubriken: Inte skjuta på allt, det kan betyda två saker, och jag är proffs på båda. Ett ex nu har jag suttit vid datorn och tänkt skriva länge, men jag har inte orkat, för jag har inget att skriva om ( men det har jag nu ). Sen kan man ju skjuta saker med BOOOM! och det är jag ju bäst på..

Jag har just lagat mat, eller kan man kalla det att laga, jag vet inte. Steka en hamburgare, det går snabbt och är lätt. För det är bara jag som är hemma och jag orkar inte göra någon mat. Så jag måste gå och diska pannan snart, och sedan måste jag snart också gå och byta om till träning, nu har vi alltså haft vårat uppehåll. Det varade i en vecka, men det känns jättekul att träna.

Igår så var jag med Lovisa ( rockstjärnan ) och vi hade en konstig dag. Vi åkte på stan och hon köpte teser till moppegrejen, och sen så hyrde vi två filmer på hemmakväll. Vi hyrde till varje pris och twilight och sen köpte vi lite godis till det. 

 

Dom filmerna var jättebra, vi började att se till varje pris och sedan satte vi på twilight direkt efter.
Och den filmen var lite skum tyckte jag från början, men sen blev den jättebra. Sen vet jag inte vad som hände, det var ju inte sorligt eller nått, men jag började gråta när hon lämnade pappan, sen gick det inte att sluta. Så jag grät genom hela filmen, tillochmed när det inte var något sorligt. Men jag tror att det är för att jag inte hade gråtit på länge, och när jag gjorde det då tomde jag ögonen. Men det var jättekul, för sedan när vi gick upp och fikade så slutade jag inte precis ....
Jag bara skrattade och grät på samma gång, asså det var så kul.


 Att inte Lovisa skrattade ihjäl sig, så som jag såg ut..... påsar under ögonen och ögonen var alldeles röda

Jag fick ont i huvet för att jag hade gråtit länge, sen fick jag ont i magen för att jag skattade för mycket, det var bara konstigt.


Och igår kände jag mig vuxen.....

Sen spelade v kort och i ruter 7 förlorade jag varje gång.............

Kram Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0