Im back

med bilder

Och kanske ett klipp eller två, från stockholm.

Men först GOTHIA-BILDER:



på T-centralen.
Där väntade vi ett antal timmar på x2000 som skulle ta oss till göteborg.

Där började Fanny, Nina, Cajsa, Marida och Fia att dansa. Inför alla.


såhär såg mitt, Lovisas och Lovisas rum ut, efter bara nån dag..


På det här stället åt vi oftast middag,
och väntade på tills alla hade ätit klart.


INVIGNINGEN så sjöng Agnes m.m. Och i bakgrunden ser man dansare. Dom vita.


Det sista som hände på invigningen var att massa raketer avfyrades.


Söt bild på Nina i en busshållplats
Kolla på hennes och Fannys blogg. För där finns fler bilder fårn Gothia. Bättre.
http://fannynina.blogg.se/


Mitt lag på en båt. Besättningen hade aldrig haft SÅ kul på flera veckor. Thanks to us.


MOI ET NINA.
i väntan på hämtning

Det var alla Bilder från Gothia just nu.
Men här kommer två videoklipp från Stockholm. När jag och Min storasyster hade liiiiiiiite att göra. Det märks kan jag lova. Ljudet blir lite före i slutet av filmerna.

 



Sådär ja. Nu ska jag och Matilda hitta på nåt. 
kram från Linnea 

Kommentarer
Postat av: E L L E N

hahahahahahha sista filmen är asså helt sjuuukt rolig :D:D

2009-07-25 @ 13:11:32
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0