hemma igen

Jag klev innanför dörren för ca 25 min. Jag och mamma har kommit hem från lilla resan till Härnösand och Sundsvall. Vi åkte hemifrån på fredag vid kl halv 2 och stannade hos mormor, som just fått cellgift mot hennes cancer :( :( Och vi stannade där ganska länge. Sedan började vi våran lilla semester, om man kan kalla det för det.

Ett till stopp i Umeå, på Godishuset. Det behövde jag och mamma, men det var egentligen för att vi skulle köpa godis till Andreas och Alexander. Det var inte billigt, vi köpte för typ hur mucket som helst. Jag fattar inte, jag tyckte vi köpte mycket, men den runda tjejen efter oss i kön hade köpt så det inte gick att stänga påsen. Det är ju sjukt mycket.

Raka spåret, eller vägen till Härnösad där vi skulle bo hos mammas faster, dom var inte hemma. Vi hade hela huset för oss själva. Den kvällen så såg vi på tv, det var direktsändning på tv4 från stadsfesten, så det såg vi. Sedan när vi låg i sängen, jag har blivit en liten sudoku klurare.

Nästa morgon så skulle vi på Ikea och på stan. Det tog nästan hela dagen att gå och leta saker på Ikea. Jag längtar så när jag ska köpa saker till min första lägenhet. I en av utställningarna så var det så fint, så vill jag ha det.
Vi köpte några saker till min brors rum och lite annat. Sen gick vi på Birsta City tills det stängde.
Den kvällen var det inte så kul, det var inget på tv. Dom hade inte 3 och 5 och på dom kanalerna så var det bra filmer, så det var tråkigt att dom inte fanns. Så vi kollade på en komedi från 79, repmånad hette den....
Men efter den så började det en jättebra film, Wicker Man eller nått, det var en thriller och jag tyckte den var hemskt, spec i slutet. Det tyckte jag inte om, det slutade inte lyckligt..



När vi var och hälsade på Andreas och Alexander så började jag skratta, så här ser dom ut.





Sen var vi och åt pizza, "stans största, billigaste och godaste" och ni ser ju, hur stora som helst :O



Höga Kustenbron, genom bilrutan

PUSSKRAM LOVISA


Kommentarer
Postat av: filippa

jag saknar er tjejer !! (L)

va med mig snart

2009-07-06 @ 16:35:58
URL: http://filippab.blogg.se/
Postat av: sanna

När vi var och hälsade på Andreas och Alexander så började jag skratta

^haha! ja, det gjorde du rätt i;O

2009-07-07 @ 15:21:23
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0