Guess what?


igår hade jag en riktig slappardag. Den bestod mest av att... slappa.
Förutom träningen... där slappade vi inte. För vi sprang.

Idag på morgonen har mina småsystrar varit frisörer, massörer och sminköser till mig
Eller okej om vi säger såhär.

Frisörer: kammade mitt hår, sprayade hårspray i min lugg, och satte på ett diadem

Massörer: Hittade "bodybutter" i mitt rum och började massera (kletade) in det  på det på mig. Så jag luktade som ett jordgubbsland. Men Milla förstörde den lukten genom att spraya parfym på både armarna och benen...

Sminköser: Målade mörkbrun ögonskugga på mig... Sen kom pappa in och skrattade.

Nu ska jag...
(fortsättning följer)

/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0