SÖT!

Idag har jag fortfarande inte gjort något, eller jo. Jag var nere på kiosken och köppte en glass. Men det kändes nästan meningslöst att ta på sig kläder idag. Jag skulle bara kunnat gått runt i myskläder hela dan. För det har verkligen varit så och sånna dagar måste man ha ibland. Vila upp sig.

Jag har just stängt av tv jag såg en film, den gick på 3an och hette "För evigt - En askunesaga" och det var den perfekta filmen för kvällen. Både så att man blir glad och ja allt. Och nu vet jag inte vad jag ska göra. Klockan är snart halv 12 och jag kanske ska och läsa i min bok. Jag har börjat att läsa böckerna om twilight, men jag är bara på första boken än "Om jag kunde drömma"



Gamla grejer det här ! 

        

                  

                 

                  

                     

                              


Jag längtar till fredag! ♥



puss lovisa
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

fredag?:)

2009-07-29 @ 00:44:56
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/
Postat av: lovisaforsgren

va äre på fredag?:)

2009-07-29 @ 10:55:57
Postat av: filippa

åhåhåhåhåhhåå mkt fina bilder :)



JAG SAKNAR DIG VA MED MIG NU !!!

2009-07-29 @ 22:34:09
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0