26/1

sådärja.
då har första dagen på skolveckan börjat igen...

idag så var det våran klass tur att besöka ungdomsmottagningen för att få lite info om olika saker. Typ när man kan vända sig dit osv...
Så det tog hela förmiddagen och nästan hela lunchen också så då kom jag & emma sent till franskan eftersom vi ville hinna äta. och det var helt okej för våran fröken.
Så efter franskan så hade vi tre lektioner till som vanligt på fredagar och vi slutade 15.05. Då gick jag in till ica med lovisa och lovisa. Där så köpte jag och lovisa varsin hallonsoda och en kaka var, lovisa forsgren köpte en festis som hon skulle ha till sin mat som hon skulle äta före våran träning. Så därför så gick vi till hennes mammas jobb så att hon kunde värma sitt kött med potatisgratäng. Sedan tog vi bussen till våran träning. Fast jag och lovisa skulle inte träna så vi tittade på ett tag innan vi tog bussen hem igen.

ska på klippan nu. 

 
/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0