21/1 - linnea

jahapp...då sitter jag här framför datorn igen.
2 skoldagar kvar till helg!
det känns skönt.
Idag så fick vi sluta en och en halv timma tidigare p.g.a. att våran so/svenska lärare fick ont i huvudet och var tvungen att fara hem. då så gick jag och väntade på lovisa utanför hennes klassrum, men det blev inte så länge för sen jag gick jag in på stan och väntade där istället. efter ca 20 minuter kom lovisa och även sofia. vi gick bara på typ två affärer för sen gick våran buss hem.

hemma hos mig gjorde vi inte så mycket... eller jo...


bara en liten bild på mina systrar:

men iaf. nu ska jag till klippan igen.
cya

/linnea

Kommentarer
Postat av: Filippadagligtläsande

haha :)

kul att jag var sjuk när ni fick sluta tidigare :( , gulliga systrar

2009-01-22 @ 14:01:01
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0