19/1 - skoladö

JAHA
då var det måndag igen... känns grymt jobbigt med  4 dagar till i skolan, å inte blire bättre av att tre av dagarna så slutar jag klockan 4 .
imorgon ser schemat ut såhär:
  • FOTBOLL - som jag inte ska vara med på p.g.a. förkyldningen...
  • SO - franska revolutionen
  • lunch
  • SVENSKA - drama
  • MATTE - råjobbigt...
  • NO - alkoholer?
  • H-K - ska antingen laga mat åt filippa, eller göra nån teori sak..
menmen...

ikväll drar jag mig till klippan .
bara för att få vara lite social.

sen måste jag bara få säga tack till fanny. För designen. <3

i början av sommaren.


SEN MÅSTE JAG BARA:

för att vi är duktiga & fina

OKEJ EN BILD TILL :

hej igår? men söt syster.


kul å få skämmas lite kanske?
inget mer skrivande nu. CYA
/linnea

Kommentarer
Postat av: lovisa

så gullig <3<3<3<3<3<3

2009-01-19 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0