27/1 - tisdag

IDAG så har jag varit i skolan. Sista timmen hade vi HK och idag var det min tur att laga mat till filippa, FAST eftersom hon var sjuk så fick jag göra mat till mig själv... men jag gjorde iaf en tacopaj, som blev väldigt god. Tycker synd om filippa som gick miste om den..haha.

Efter skolan stack jag och nina till ica och köpte krossad ananas, cremé fraische och smör, för vi skulle nämligen göra en ananaspaj!!!! det måste verkligen vara VÄRLDENS godaste paj. Men iallafall så for vi hem till nina och gjorde pajen där, den vart riktigt lyckad faktiskt. 

Efter att vi hade tagit två rejäla bitar var så chillade vi lite och ritade på paint... väldigt fint blev det.

Klockan halv åtta fick jag hämtning eftersom nina skulle iväg på träning. så då for jag hem och såg ett avsnitt av top model .

gammal bild, som vanligt....från bulgarien 07, första veckan i sjuan.


Det måste jag blir bättre på!! att ta nya bilder, eller alltså bilder som iallfall har men inlägget att göra. För jag vill ju inte ta bilder från typ google och sätta in. (på t.ex. en ananaspaj) för då blir det som så opersonligt...
Men egentligen, hur kul är det på en skala att lägga in en bild som är tagen med "min" fina w300i som bara har vga-kamera?
Kanske en 2a. 

Men nu ska jag inte skriva nåt mer, utan vi får hoppas på att lovisa också slänger in ett inlägg snart istället :)
hare.
/linnepinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0