24-25/1 - kusiner

god(dag)morgon
det skulle vara väldigt roligt att få se vilka som läser den här bloggen, även fast det kanske inte är så många. så du kan väl bara skriva en kommentar med ditt namn & ålder, vettja?

igår hade vi ju som sagt främmande av mina kusiner.

och dom tillsammans med min syster bakade ju "kladdkaka surprise"

"surprisen" var dumle och annat chokladigt som dom hade proppat ner.
riktigt gott faktiskt. (på bilden är den ju ogräddad så där ser den inte så frestande
ut men chokladen smälte ju faktiskt litegrann i ugnen.)

nu ska jag fortsätta ta vara på min lediga dag.
hare.

/ linnea

Kommentarer
Postat av: Filippa

jag fyllde nyss fjorton typ (A)

2009-01-25 @ 20:14:53
URL: http://filippab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0