the third inlägg

Nu har jag en blogg, jag blev jätte glad när Linnea frågade om jag ville ha en blogg med henne.
Imorse vaknade jag av att jag hostade lite, jag är förkyld och har lite feber, 37,2 , samma som Linnea, hihi.
Det är så jobbigt att var sjuk.....
Idag så gick jag till Linnea, vi skulle ta ite bilder som vi ska lägga in på bloggen, för vi har inte gjort så mycket med den , men Fanny Bäckström skulle hjälpa oss, för vi är ju inte så bra på detta än, ialla fall.




                                                                                                                                    <3Du är så söt <3



/ linneas bäste vän


Kommentarer
Postat av: linnea

du är <3

2009-01-18 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0