the second inlägg - trött?

Morning.
När det är helg och man får sova hur länge som helst, tror du att det går då?
Nej.
Jag har vaknat klockan 7 både igår och idag, av mig själv!
Fast då har jag alltid försökt somna om.
Men när det är skola är jag astrött när väckaren ringer klockan 7, då tar jag mig knappt upp ur sängen.
Det stör mig.

Men iallfall, idag har jag endast 37,2 i feber så jag kan kanske ändå hitta på något idag, istället för att bara ha sådär grymt tråkigt som jag har haft i två dagar nu. Det finns seriöst ingenting att göra när man är sjuk...

nu slänger jag bara upp en gammal bild för att göra mitt klagoinlägg lite roligare iallafall.

 Söt Lovisa Forsgren i somras.


Nu ska jag hitta på nåt annat. cya  (=
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: lovisaforsgren

oj, villken skönhet, eller så inte????

2009-01-18 @ 11:17:26
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0