the first inlägg - sjuk

Hallå, Linnepinne  här!

Såhär har min dag sett ut:
* vakna
* dator
* tv
* dator
* lunch
* dator
* tv
* dator
* middag
* tv
* glass
* dator

SÅ HIMLA ROLIG DAG!!!!!
Eller så inte.

Men det beror på att jag har varit sjuk, feber hosta & snuva.
Och eftersom jag är så himla snäll ska jag väl dela med mig av min "sjukt" snygga outfit:

Kofta från gina
Långkalsonger från hm
Tofflor från...

(OBS. Tänk på att jag är sjuk & "väldigt" seriös!!!! )

Men iallafall...
Imorgon hoppas jag att jag ska vara frisk så att jag kan vara med lovisa och ta lite bilder till designen på bloggen ;)
För såhär kan det inte se ut ju.
 
Med det avslutar jag.
cya.


Kommentarer
Postat av: lovisa

så himla söt linnea!<3

2009-01-18 @ 00:24:26
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är beroende av datorn........................

2009-01-20 @ 17:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0